DIARI HATI SEORANG WANITA

Wednesday, April 21, 2010

22 April 2010
Rabu : 12:14am

Salam buat semua, diariku bermula hari ini setelah sekian lama aku berhenti menulis.ape ye ingin ku coretkan..hmm..pagi tadi pegi pasa beli barang utk niage mlm..pas tu balik masak...bla..bla..bla..ahhh!!!! boring lah nak cerita..kenapa kita tak bualkan tentang sesuatu yg lebih menarik dan tak bosan utk dibaca?
ok..aku start dgn..diriku dah ilang romantiknya...eh, ye ke? rasenye kot..mungkin sbb perubahan fizikal ku yg tak lagi indah dipandang mata..ape plak..ok lagi ape aku ni..tapi yelah..ianya subjektif..lain org lain lah pandangannya kan..well..stakat ni itu yg kurasakan.aku tak salahkan sesiapa dlm hal ni.kerana ape sahaja yg terjadi itu berpunca dri diriku sdri..cukup dulu catatanku hari ini..mungkin esok aku akn sambung lagi..wah..mungkin ade cerita menarik yg sedang menanti..tungguuuu...

4 comments:

  1. da tau badan tu tak semegah mana.. g la wat sesuatu!.... niaga2 gak.. diri kena jaga .. barula seimbang.. ajim kate ko da rupa julie.. hahahahahahha.. tu la gelakkan org lagi ...

    ReplyDelete
  2. wei..lek luuuu!!!!!!..wa masih ade cutting le....ajim jeles tu...

    ReplyDelete